måndag 26 juli 2010

Snart, kanske denna vecka

kan jag kanske presentera för er min lägenhet i Bremen. Fick mail från mäklaren och idag hade de fått brevet från mig i alla fall. Så nu väntar jag bara på att få tillbaka det påskrivet från uthyraren.

I övrigt har jag varit ner på stan och kortat klockarmbandet på min nya klocka, köpt en till ring (köpte en när mamma var där och köpte en likadan klocka som min, fast ljusblå). Hittade en bok om orkider också (rea)...hehe jag ska ju helst spara pengar och sälja saker så jag får med mig det jag verkligen behöver och inte en massa bös. Sedan var vi till Tulavippan också. Aldrig sett så mycket folk där! Regn och semester = låååånga köer.

Imorgon och på onsdag ska jag jobba på Skoghem. Sen gör jag tre nätter på mitt vanliga jobb hos Polisen. Och samtidigt ska jag skriva på min tenta i Rehabilitering och Habilitering. Fullt upp med andra ord.

Inga kommentarer: