onsdag 28 juli 2010

Sovit lite middag :)

Var helt slut när jag kom hem så jag la mig och sov 2 timmar (de "smittar" av sig gamlingarna...:) ). Gör ju inget om det blir sent ikväll/natt då jag ju ska sova länge, eftersom jag från imorgon går på tre nätter.

Var förbi nere på stan innan jag åkte hem och skaffade mig ett löparbälte. Upptäckte nämligen igår att när det är väldigt varmt och man inte har någon jacka på sig när man är ute och går så har jag inga fickor alls. Och man har ju alltid nycklar, Ipod och lite pengar med sig, sen vill jag gärna ha vattenflaska med mig också. Igår fick jag ta min tunna löparjacka och linda runt midjan så jag fick med mig sakerna. Men från nu har jag ett ordenligt löparbälte!
Nu ska jag se på friidrotts EM och skriva vidare på min skoluppgift.

Inga kommentarer: