fredag 9 juli 2010

Flitig fredag

Jag har fått massor gjort. Jag har beställt blanketter från CSN, jag har tömt och städat akvariet (fiskar och växter är ju hämtade idag), jag har bokat biljetter hos SJ - 10 augusti åker jag till Stockholm och träffar där Mareike och Burkhard som är där på semester 5-12/8. Skoj!! Ska kolla om Anna och Janicka (och Helena om hon är kvar i Uppsala) har tid den 9:e. Jag är ledig då med, måste bara på en intro i skolan men efter det skulle jag kunna åka ner och passa på att säga hejdå till de dagen innan.

Jag har också igår och idag skrivit klart min komplettering i Omvårdnad och skickat in den. Imorgon sätter jag igång med Social Omsorg.

Bläckfisken Paul har tippat igen. Om han får rätt tar Tyskland bronset och Spanien vinner VM. Vi får väl se om han har rätt.

Inga kommentarer: