onsdag 7 juli 2010

Plugg

Efter att ha tillbringat förmiddagen och eftermiddagen i en mycket varm bil åkandes Djurås, Insjön, Borlänge så har jag bytt från Trochowski trikot till Podolski trikot inför matchen i kväll och sitter i soffan med datorn i knä och papper utspridda på soffan, bordet och golvet. Har alltså satt igång med min komplettering i kursen Omvårdnad. Kommer vara duktig fram till 20.00 då börjar fotbollssnacket och då tar jag paus. Ska försöka få klart allt idag men om inte har jag förmiddagen på mig imorgon och kvällen på fredag på mig. För jag vill helst slippa sitta med det i helgen.

Bläckfisken Paul har tippat Spanien som segare ikväll, vi får väl hoppas det är hans 20% fel då. Laget blir väl det vanliga men utan avstängde Müller. Istället tippar jag på att Kroos eller Trochowski kommer att spela från start. Jag hoppas så klart på Troche!

Inga kommentarer: