torsdag 8 juli 2010

Grått, trist väder fast hyfsat varmt

Passar ju bra så här dagen efter förlusten. Jag har varit (och är) duktig och har klivit upp tidigt och sitter och pluggar för fullt. Skall strax ta en dusch och lunchpaus sen fortsätter jag fram till det att jag måste åka till jobbet. Jobbar eftermiddag idag och slutar 23.00 och dag imorgon och börjar 07.00 så jag sover kvar på jobbet. Helt onödigt cykla hem och dit igen för att bara sova hemma 6-7 timmar. Hoppas det inte börjar regna bara, ser lite riskfyllt ut för det var soligt och blåare himmel när jag vaknade men det blir gråare och gråare hela tiden.

Nu är det fotbollsfritt i två dagar igen så då får man roa sig med Tour de France. Cykel är jag inte särskilt intresserad av men de båda kommentatorerna som Eurosport har, Roberto Vacchi och Anders Adamson är så roliga och intressanta att lyssna på så jag (om jag är hemma) alltid har det på i bakgrunden.




Inga kommentarer: