onsdag 14 juli 2010

Shopping

Jag som egentligen försöker minska mina saker lyckades idag shoppa (fast jag absolut inte ska! ;) ). Hjälpte till köra över mitt sålda akvarium till Borlänge och åkte sedan till Kupolen. Där fanns det så mycket snyggt så det blev tre stycken t-shirts/tunikor/skjortor och 3 st snygga hårband. Sen köpte jag mig en mjukglass och besinnade mig. Men hade det funnits vita tygskor i min storlek (de var supersköna, oftast är sådana alldeles för hårda och platta för mina fötter) hade det blivit ett par sådana också. Men måste kolla på Stadium här i Falun om det finns i min size.

Ska jobba inatt, så snart ska jag sova någon timme hade jag tänkt.

Ja just det: Det var som jag trodde, vi behöver inte något särskilt tillstånd efter 18.00 på vårt jobb. De hade haft någon sommarvikare som jobbat. Så jag slapp mina böter! :)

Inga kommentarer: