tisdag 13 juli 2010

Men ibland är det då tamefan omöjligt

Jag är för närvarande skitsur och arg. Först fick jag p-böter igår vid jobbet, för att jag inte hade tillstånd! Man ska betala fram till 18.00 (eller om det är 16.00) men jag fick boten 20.12 och vad jag vet har vi aldrig (och jag har jobbat där i 5 år nu!) haft ett speciellt tillstånd efter det. Så nu ska jag åka ner dit och se till att jag får detta jävla tillstånd. Vem som nu har hand om det???? Dyrt var det i alla fall, 400 spänn!

Sen försöker jag nu boka biljetter hos SJ. Går inte. Sidjävlen bara tuggar och tuggar.

Igår regnade Werders träningsmatch bort och blev inställd.

Elgiganten har inte den dammsugaren jag vill köpa.

Det är för jävligt varmt!!!!

Jag har beställt några presentkort jag hade innestående. Det ska ta 8 veckor att få dom! Vem fan behöver 8 veckor på sig att printa ut och skicka 4 presentkort!!! Har jag otur är jag inte ens kvar i landet när de kommer....

Det är stillestånd på lägenhetsmarknaden i Bremen, först hittar jag inget jag vill ha, när jag väl hittar nått är uthyraren mysko så nej tack!

Men annars är det fint...;)

Inga kommentarer: