onsdag 29 september 2010

Börjar falla på plats

alla saker. Vi har fått tag på en elektriker som ska koppla in spisen (den var ditsatt men inte inkopplad) han kommer imorgon klockan 08.00! *stööön* Det är ju CL ikväll. Fotboll. Med tunnbrödsrulle och Bailys har vi bestämt!

På måndag klockan 15.00 har jag ett möte med mitt eventuella jobb.

Och vi ska strax åka in till stan och köpa en öhhh reciver tror jag det var, en dosa jag behöver för att kunna se på TV:n var det i alla fall.

Och jag är nästan klar med all uppackning. Alla kartonger är tömda men alla saker är inte på sin plats än. Men blir nog det idag, sen är det bara tavlor som ska upp, sen är det klart.

På fredag ska vi kolla in träningen igen. Och på lördagen ska i alla fall jag se avslutningsträningen också.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

vad blev det f;r l'genhet tillslut? fota! :)

Tasja sa...

Lovar fota när allt är klar. Är lite tavlor kvar. Blev den som jag la ut bilder på (fast tom säger det inte så mycket). Är i alla fall supernöjd. Såg den ju först själv i fredags!