onsdag 22 september 2010

Jobb?

Jag kanske har ett jobb....igår kväll när jag kollade min mail hade de mailat mig från ett av de ställen jag var på intervju i maj. Det stället jag fick bäst intryck av. De frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där. Isåfall skulle jag maila tillbaka. Så jag gjorde det och skrev att, naturligtvis är jag det. Så vi får väl hoppas de har något åt mig. Men eftersom de var de som mailade mig så borde de ju ha en ledig plats. Har dock inte hört något mer idag, men å andra sidan skrev jag att jag är i Bremen på fredag och kan jobba från 1 oktober. De kanske väntar och hör av sig tills jag är där. Gjorde de sist nämligen med intervjun. Ringde först när jag var där (jag hade skrivit vilka datum jag var där på semester då).

Men ni kan väl hålla tummarna allihopa! Vore kanon att slippa oroa sig över det. Även om jag har både en plan B, C och D ;).

Inga kommentarer: