söndag 19 september 2010

Sista skoljobbet inlämnat

Nu har jag mailat iväg sista uppsatsen. Hoppas jag slipper komplettera! Jag vill ju ha mitt betyg så jag kan skicka det för översättning och sätta igång med att söka jobb.

Ska förbi skolan imorgon också efter jobbet och lämna in mitt praktikbetyg. Jag har ju förvarnat läraren som ska rätta mitt jobb och hon har lovat jag ska få förtur. För sedan tar det ca 14 dagar för Vägledningscentrum att skicka mig betyget och så tar det säkert 1 vecka för översättningen. Alltså tre veckor innan jag kan börja söka på allvar. Kommer dock så fort jag får betyget online att skriva ut det och översätta det själv och nämna i ansökan att jag kan skicka det riktiga senare.

Har packat det sista jag kan nu innan tisdag kväll. Imorgon efter jag slutat jobbet och varit på skolan ska jag leta upp en frisör också och höra om någon har tid att klippa mig. I alla fall luggen de inte har tid med mer.

1 kommentar:

c sa...

Lycka till med allting, kul att du läser min blogg. :-)

/Carin - Mitt rosa liv i Holland