lördag 4 september 2010

Hela huvudet fullt av snor

men annars har jag botat min förkylning bra. Hoppas jag slipper hostan bara, den brukar ju vara seg när jag får den. Tyvärr tål jag ju nässpray dåligt, köper alltid för 0-3 år, använder den bara när det är kris och ändå blöder jag näsblod jämt. 2 ggr idag på jobbet.

Tittar just nu på Polen - Ukraina. Hur ospännande som helst, det är dessutom en vänlandskamp. Men Basti gör landslagsdebut i Polen, alltså tittar jag...

Är i alla fall superkul på sjukhuset, det är min grej helt klart. Har fått tagit stygn (klammer), dragit kateter, och kollat diverse prover. Varit med på en ultraljudsbiopsi och idag CT-röntgen.


Nu ska jag se vidare på fotbollen.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

vad är det under grün.weiss saken? autograf??

Tasja sa...

Ja, det är en autograf