tisdag 14 september 2010

Oavgjort

Werder gjorde tre mål, Tottenham ett, ändå blev det 2-2 eftersom Pasanen var så "snäll" och gjorde ett mål i egen målbur. Werder var betydligt bättre laget i andra halvlek, första såg jag ju inte början på pga praktiken men 2-2 var nog rättvist. Dessutom spelade de andra två lagen i vår grupp, Twente - Inter, också oavgjort med 2-2. Hur kul är inte det?!

Var ju förbi på skolan idag och jag behöver inte alls ner på akuten. Enligt henne räcker det gott och väl om man tar ur boken (som inte är skriven enbart ur undersköterskas perspektiv) och lustig är ju att jag mailade några i klassen som redan är klara med in praktik och de hade fått lov gå dit (och haft samma problem som mig). Det är ju bra när lärarna säger samma sak eller hur? ;)

Imorgon ska jag vara på operation i stort sett hela dagen. Ska få följa med patienter ifrån vår avdelning som ska opereras.

Inga kommentarer: