måndag 20 september 2010

Jag har en biljett

bokad på mitt konto, tror jag 17 Euro borde vara en biljett. Det borde vara mot Freiburg. Nu ska det bara bli intressant se vart den skickas..alltså Werders kontor är lite snurriga ibland. Först har de strulat rätt bra med räkningar och annat till mig. Sen mailade jag och ville ha nästa tidning till adressen i Bremen, så jag inte skulle missa den (kommer hit till Sverige på fredag - då har jag redan åkt) den har de inte skickat (och bara för det var Basti med i den, tur jag redan är erbjuden fem tidningar (!) från kompisar där nere...) och nu är pengar dragna. Kommer de skicka biljetten hit, till Mareike (som jag begärt, för när den skulle beställas hade jag ingen lgh där), eller till min nya adress? Får väl hoppas det är mer ordning på biljettkontoret....

Har även suttit och filat (med hjälp av Mareike) på mitt personliga brev. Ska skriva ut en bunt imorgon på jobbet, gäller passa på när man har tillgång till laserfärgskrivare och allt!

Klippt blev jag också, inget nytt, toppade bara och kortade luggen rejält. Blev avbytt så tidigt så att jag hann förbi skolan också, skönt! Slipper jag stressa med det imorgon.

Nu ska jag städa badrummet, kul va?!

Inga kommentarer: