fredag 10 september 2010

Sagt hej då till Helena

Så då har jag lunchat med Helena och sagt hej då. Hon flyger till Tunisien på semester på söndag så vi hinner inte träffas mer innan jag åker. Hon vill hälsa på mig i vår, hoppas det funkar!

Sen var jag iväg och uträttade en del ärenden. Var tvungen vara hemma till 16.00 för då skulle det komma en och kolla på min lägenhet. Vilket gjorde jag fick städa lite innan jag åkte iväg (som tur var, var det inte så illa, torkade bara av golven och plockade ihop lite). Han är den första som ringt och det lät som han skulle tacka ja. En äldre man var det.

Sen efter att han varit här satte jag mig och skrev (och gör så än) på mitt sista skoljobb Sjukvård. Gör en paus nu och äter lite Mums-Mums. Blir väl att kolla fredags Bundesliga match (dock trist Hoffenheim-Schalke) eller så väljer jag Ullared som börjar idag, första avsnittet i omgång 2.

Inga kommentarer: