lördag 19 januari 2013

Bundesliga startar

Eller den startade redan igår med matchen Schalke - Hannover som efter en sömning första halvlek som slutade 1-0, fullkomligt exploderade i mål och slutade 5-4. Vilken andra halvlek. Det var bam-bam-bam mål hela tiden. Fullständigt vidöppna försvar och målglada anfallare.

Idag är det åter dags att se Werder spela i Weserstadion, de har den sena speltiden, 18.30 och möter de regerande tyska mästarna Dortmund. Jag tror ju Dortmund vinner men har ju haft fel förut och har det gärna idag med :). Fast jag gillar många Dortmundspelare också och ärligt så tycker jag att de som just nu spelar i Werders startelva är lite så där halvtrista så egentigen är det skitsamma hur matchen slutar. Även om ett litet plus vore ju om Werder vann :).

Före det ska jag strax inom en halvtimme-timme bege mig till gymmet och köra ett pass. Har blivit några överhoppade pass när jag jobbat kväll.

Inga kommentarer: