torsdag 31 januari 2013

Filmen

Filmen igår var väldigt bra. Rätt blodig som ju Tarantinos filmer är men också med överraskande roliga partier och en hel del vändningar i filmen som jag inte hade förväntat mig. Och fyra skådisar som gör en super rolltolkning. Kan jag bara rekomendera er att se. Den är dock lång. Tur vi gick och såg den på en dag när jag dagen efter har ledigt. Filmen var slut först 00.30 och vi var hemma 01.00. Då är det ju liksom inte läga att måste gå upp 04.30 direkt...

Men nu var jag ju ledig idag med så jag sov ut till 10.00 och efter frukost begav jag mig till gymmet. Två timmar senare var jag färdig tränad och cyklade hem. Åt lunch, duschade och cyklade tillbaka och klev istället in på Plasmacentret tvärs över gatan. Har precis kommit hem därifrån och nu tänker jag inte göra så många knop mer idag.

Inga kommentarer: