måndag 7 januari 2013

Slut som artist!

Phhuuu hårt träningspass och sen lämna plasma = bäst ta det väääääldigt lugnt resten av dagen!

Ska strax träffa Benni vid Platz11, snälla Benni följer med så jag kan se U23:s laktattest (han kom med förslaget själv så jag behövde inte ens tjata på honom). Sen ska vi handla på vägen hem för ikväll till Werders match har vi lust att äta nachos. Var ju längesen. Det är dessutom enkelt att göra och supergott.

Efter träningen och innan matchen måste jag städa lite, har inte riktigt hunnit med det med alla mina kvällspass eftersom jag antingen före jobbet kollat på Werder eller kört ett 1,5 timmas träningspass. Men för övrigt ska jag ta det lugnt idag. Tar tom bilen till Stadion. Orkar inte gå för då måste vi släpa på kassarna hem sen.

Inga kommentarer: