måndag 14 januari 2013

Vem fan har beställt snön?

Trodde inte mina ögon när jag vaknade imorse och det var VITT. Väldigt vitt! Nu har jag ingen lust att ha snö. Vi hade 10 grader plus förra veckan. Det vill jag ha.

Och värre blir det tror jag. När jag åkte hem från jobbet var det -4 grader och stora snöflingor dalade ner. Vafan, det är fotboll imorgon! Så väck med snön. Som tur är spelar de på konstgräset så de bör kunna spela även med lite snö. Det är U23 som ska testspela mot Rotenburg. Jobbar iof kväll imorgon med men hoppas kunna smita lite tidigare och se andra halvlek i alla fall.

Proffsen testspelade idag i Osnabrück och vann med 2-1. Jag jobbade kväll så vi var inte där. Hade iof inte åkt hur som helst, har redan sett så många matcher just i Osna och vad sjutton jag kan se de spela Bundesliga på lördag billigare (proffsen alltså).

Inga kommentarer: