lördag 12 januari 2013

Väldigt kallt!

Sent igår, matchen började 19.30 var vi och såg U23 slå TV Jahn Delmenhorst med 10-0. Målen gjordes av (om, jag nu minns alla) Flo N, Dennis, Joni, Malte, Koby, Yannik och Orhan. Ett par gjorde nämligen två mål också.

Var kallt redan igår men jag frös inte, hade mina skidkläder från Halti på mig. Men idag är det kallt! -4 grader i morse. Visserligen +1och sol när jag åkte från jobbet. Men ändå. Brrrr.

Nu ska jag cykla till gymmet sen när jag är hemma igen och färdig kommer Benni och vi ska laga mat, blir fläskfile med bulgur och sen ska vi se Lord of the Rings filmerna. Eller i alla fall en. De är ju över tre timmar långa. Jag har ju inte sett de och Benni tyckte att så en bildningslucka kan jag ju inte ha nu när jag faktiskt sett The Hobbit (som är en film om vad som hände före Lord of the Rings.) Och det är ju ingen fotboll denna helgen så vi kör DVD-maraton istället :).

2 kommentarer:

Vicky M sa...

haha.. jag har inte heller sett de. eller såg den första men väntade i 3 timmar på att det "bra" skulle börja och helt plötsligt dök eftertexterna upp..hahaha...

http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Tasja sa...

Har precis sett klart den första. Precis som du så väntar jag på mer. Men The Hobbit var riktigt bra och jag kan förstå man måste förklara så mycket i första filmen så jag hoppas på att nr 2 och 3 är mer i The Hobbit stil. Den var så bra att jag skulle kunna se den igen (vilket vi nog gör om vi hittar en föreställning med originalspråket som inte är 3D).