torsdag 10 januari 2013

Kallare

Det är kallare nu. Ska bli minus och snö i helgen och början på nästa vecka. Märktes när jag cyklade till gymmet. Istället för de runt 10 grader varmt som vi haft i ett par veckor, är det nu 3 grader. Synd. Jag vill inte har mer snö nu! Jag vill gå på fotboll utan att frysa. Imorgon testspelar U23 här på konstgräset och redan nästa helg drar Bundesliga igång igen.

Var på gymmet klockan 16 idag. Mycket bättre!

Ledig imorgon, sköööönt.

På to-do listan
  •  Träna
  • Lämna plasma
  • Sjukgymnastik
  • Se U23 testspela
  • Tvätta
  • Laga matlådor (eftersom jag har kvällspass nästa vecka igen = lite tid)
Förresten här får ni lite bilder från U23:s laktattest.
Malte

Onel och Oli

Ali

Max är tillbaka efter knä-op

Flo N, Torben, Jerome

Lukas och Berndt

Lukas

Flo N

Koby, Leon och Dennis

Flo N

Malte och Yannik

6 kommentarer:

Vicky M sa...

den där Torben var snyg :) Details :P

Tasja sa...

Torben Rehfeldt

21 - Abwehr

Bei Werder seit 2011
Geburtsdatum 07.08.1993
Geburtsort Kisdorf
Nationalität D
Größe 1,93m
Gewicht 80 Kg
Bisherige Vereine bis 2009: SV Henstedt-Rehn Ulzburg
2009 - 2011: Holstein Kiel
Regionalliga 1 Spiel/-
für Werder -/-
Stand 03.07.2012
****
Han spelar mest U21 (alltså Werder III) för han platsar inte riktigt i U23 så jag vet inte så mycket mer om honom faktiskt.

Vicky M sa...

ja, snygg var han iaf. och lång :D och ung..haha...

Vicky M sa...

ser du honom på stan nåt? :P

Tasja sa...

Haha nä, kan iof bero på att jag typ aldrig är på stan. Ser honom däremot rätt ofta vid Stadionområdet. Typ ett par gånger i veckan om jag har tid och lust ;). Han tränar nämligen med U23-laget (han hör ju officellt dit också) och vi brukar se dem träna minst 2 ggr i veckan i alla fall när det inte är vinter och kallt.

Såg honom spela senast i fredags och ser honom igen på tisdag och på torsdag igen skulle jag tro.

Vicky M sa...

säg till honom att skaffa Twitter..haha.. hälsa från mig :P