fredag 25 januari 2013

Phhuuuuuu

2 timmars gym precis avklarade, precis som igår. Kör först 10 min cardio, sen gymövningar, sen 10 min cardio igen för att sparka igång förbränningen innan jag avslutar med mer gymövningar. Efter kör jag 20 min vardera på löpband, sitscykel och crosstrainer. Nice! :)

Sen var jag och lämnade plasma, tack vare lite energidryck skrämde jag upp blodtrycket till hela 105/70 yay! Fast mitt järnvärde har den senaste månaden varit strålande högt! Märks, jag är inte alls så trött länge. Får väl fortsätta äta (den äckliga) quarken helt enkelt. Den går ner men god är den inte.

Köpte mig en sallad på Crossini, var inte i form att först laga maten innan jag kunde få nått i magen. Nu ska jag knata ner i tvättstugan, sen handla och städa.

Sen ska jag med mycket gott samvete lägga mig på soffan resten av dagen och ikväll blir det matchen Dortmund - Nürnberg. 

Imorgon, jobb, gym och matchen Freiburg - Leverkusen. Werder spelar först på söndag, stort derby, de spelar borta i Hamburg.

1 kommentar:

Vicky M sa...

duktigt! :)

http://vicktoriamurawska.blogspot.com