onsdag 30 januari 2013

Och så var de bara två

lediga dagar kvar. Men jag har bytt. Jobbar fredag och får istället ledigt veckan efter på torsdagen. Så får jag en bätte fördelning mellan lediga dagar och jobbdagar också i februari.

Blev ingen bio igår, Benni hade glömt bort att hans farmor hade födelsedag så han var hela dagen i Bremerhaven. Jag stack och tränade istället sent på kvällen. Var lagom mycket folk där. Är tydligen bara tiden runt 17-19 som man ska undvika. Eller så hade jag tur igår. Jag var där mellan 19-21 ungefär.

Idag blir det träning tidigare, runt tretiden tror jag att jag ska cykla dit. Sen får vi se vad jag gör med min lediga dag. Har inget inplanerat, idag har jag också sovit länge. Bara njuta av ledigheten. Imorgon har jag också ledigt men lite mer saker inbokade som jag måste göra.

Har nu läst ut den sista boken som jag köpte som e-bok, ska nog surfa in på Ad Libris och se om de har några nya böcker som låter intressant. Dessa tre var riktigt bra och de kan jag rekomendera. Finns ju även som pocket ifall man inte vill ha de som e-bok.

Natoagenten, Spionen på FRA och Landsförrädaren av Anders Jallai.

Inga kommentarer: