torsdag 25 september 2014

Fick en ledig eftermiddag

Jana blev sjuk (måste vara något som går, vi har tre sjuka på jobbet också) så eftermiddagen blev plötslig ledig. Var ändå rätt skönt, jag är rätt trött. Får bli en tidig kväll ikväll också. Men nu har jag bara imorgon och sen ledig helg. Nästa vecka är också rätt full men inte som denna. Ja om nu inte någon mer ska bli sjuk då. Men sen har jag ju 3 veckor semester så jag då kan jag vila upp mig.

Beslöt mig i alla fall för att inte träna idag, är för trött. Men imorgon är jag på det igen!

Nu ska jag fixa mig lite mat och en fortsätta läsa i min bok. Har nämligen tillbringat hela eftermiddagen på soffan med näsan i en bok. Är skönt att ibland bara ta det lite lugnt. Även om jag har en del saker jag "måste" göra. Men helgen är typ helt obokad så då har jag massa tid.


Inga kommentarer: