söndag 7 september 2014

Matchday!


Ikväll, då jävlar är det på riktigt. Då får de kamma till sig. Men aldrig att Manuel Neuer släpper in 4 mål i en riktig match så jag är rätt lugn :). EM-kval mot Skottland i Dortmund. Jag vill vara dääääär. Men jag jobbar ju. Men ska inte klaga, var klar före halv tio i förmiddags och ikväll har jag ca 2,5 timmar att jobba.

Igår var jag till gymmet (duktigt är jag!). Dock trötta ben så det blev bara 10 min på löpbandet och sen 2 varv i Milon-cirkel men där jag istället lassade på rejält med vikt på alla stationer. Var rätt slut efteråt. Så ska det vara. Idag är det vila men imorgon är jag på det igen.

Fått in en bra rutin, i långveckor försöker jag bara där tisdag, torsdag och lördag och på kortveckor, måndag, onsdag, fredag och söndag. Sen kan det flyttas pga om jag har annat bokat framför allt på helgerna. Men försöker hålla det för på så sätt blir det träning varannan dag och vila varannan dag.


Inga kommentarer: