fredag 26 september 2014

Helg, helg, helg

Hääärligt. Och jag har riktig helg också eftersom jag har ledig helg. Har varit och tränar, det vanliga programmet först löpband sen 2 x Milon.

Kevin Großkreutz, urborusse
Imorgon väljer jag att inte se Wolfsburg - Werder utan vad som här i Tyskland kallas modern till alla derbyn, matchen mellan Borussia Dortmund och Schalke 04. 

Fast innan det ska jag hjälpa Hanna skruva upp två lampor och om jag hinner (beror på när jag vaknar, tänker inte ställa någon klockan imorgon!) så ska jag till IKEA också. Men det brådskar inte, behöver köpa stora plastbackar att förvara hamsterspån och sånt i. Hinner jag nästa vecka också om det är så. Men mina vissna blommor på balkongen ska jag definitivt ta och slänga i helgen. Ser inte alls fint ut där nu. Och så vill jag få upp två ljusslingor i sovrummet som ska få gå på timer så de börjar lysa 1 timme innan jag måste gå upp eller så. Har såååå svårt att komma ur sängen när det är kolmörkt ute. Då blir det bra att ha lite ljus som lyser när jag vaknar.

Inga kommentarer: