torsdag 11 september 2014

Kålpudding!

Ikväll ska jag laga kålpudding! Längtar redan :). Haha att man kan längta så efter en maträtt. Är så nöjd att jag kom på att prova om man kan laga det i teflonform. Mums kommer det att bli.

Vad jag annars ska hitta på vet jag inte så direkt. Ska i alla fall slappa i soffan fram till lunch. Har lite trötta ben idag. Men på eftermiddagen måste jag göra nått annat. Typiskt nog har Werder stängd träning idag nu när jag har tid och kunde titta på. Plasma kan jag inte heller lämna och från träningen är det vilodag.

Har iof ett litet projekt jag jobbar på, gör nog lite mer arbete på det. Kan inte visa er just nu vad det är men jag lovar ni ska få se när det är klart.

Jag måste handla innan helgen, kylskåpet är rätt tomt men tänkte göra det imorgon när jag ändå ska till gymmet. Åker ju då förbi affären liksom. Men var in på närbutiken efter jobbet och köpte köttfärs idag så jag kan göra min efterlängtade kålpudding. Men storhandla gör man liksom inte dät. Utbudet är för dåligt och priserna för höga.

Inga kommentarer: