onsdag 24 september 2014

Tränat

Denna veckan överger vi de långa långsamma löppassen och kör på korta snabba. Lite intervalltänk. Man ska ju inte vänja kroppen vid samma träning hela tiden. Efter det kör vi på tung gymträning. Här ska byggas muskler! :) Mycket nöjd med att fått till pulsen perfekt, för första gången sa min klocka att jag optimerat fettförbränningen. Annars hävdar den alltid att jag bättrat på min allmänna fitness. Vilket iof inte heller är så dumt. Men inte vad jag är ute efter just nu.

Efter gymmet gjorde jag mig hemmagjord pizza. Så gott! Min blandning var majs, banan, kyckling, champinjoner, mozzarella, curry, ananas och ost så klart.

Nu blir det fotboll och sen sängen. Imorgon väntar ännu en full dag på jobbet. Sen direkt efter vid 12-tiden kommer Jana. Få se vad vi hittar på. Om jag hinner (vet inte vad vi hittar på, det kan ju bli även kvällsaktivitet) så blir det ett pass på gymmet också. Om inte kör vi vila imorgon och ett pass i helgen istället.

Inga kommentarer: