tisdag 30 september 2014

Tror jag börjar bli sjuk

Vill INTE. Har inte tid, har inte lust. Är lite rinnig i näsan och känner av halsen lite. Har inte ont i halsen mer så att det killas lite men det brukar börja så hos mig. Ska proppa i mig c-vitaminer imorgon, måste först bara åka och handla citrusfrukter och halstabletter.

Idag har jag varit på gymmet igen. 4 km på löpbandet. Först 1 km fort, sen 1 km "vila" men det roliga är det tempot jag nu kör vila i var förut mitt snabba tempo. Så det går framåt! Sen i alla fall 1 km fort och så avlutade jag med 1 km på fart mellan vila och fort. Sen 2 varv i Milon.

Mer har jag inte hunnit. Har så många patienter och jobbar rätt länge både på förmiddagen och kvällen. Nu ska jag slötitta lite på CL-matchen med Schalke men kommer inte orka se hela. Måste upp vid 5-tiden imorgon igen (och resten av veckan).

Inga kommentarer: