fredag 19 september 2014

Fredag

2 dagar till finvecka.  Jag längtar! Fast jag har rätt mycket att göra privat så det blir ingen slövecka direkt.

Idag jobbade jag rätt länge både på fm och kvällen. Till 11.45 på förmiddagen, sen hem och fixa lunch, vänta en timme så maten sjönk lite sen till gymmet. Sprang 3 km, ignorerade pulsklockans invändningar idag lite och sprang sista kilometern på en högre fart. Någon gång måste jag ju testa, ska ju om 2 månader springa Klimahauslauf. Sen 2 varv i Milon.

Hem och snabbt duscha och sen börja redan 16.00 och har precis kommit hem.

Imorgon blir det jobb, sen direkt hem och byta cykeln mot bilen och åka till Platz11 för att se lite U19 fotboll. Proffsen spelar också imorgon, borta mot Augsburg. Tyvärr missar jag matchen, har ju annars hittills haft tur och kunnat se alla.

Inga kommentarer: