tisdag 16 september 2014

Kvällens svåra fråga

Ska man se Leverkusen, Dortmund eller kanske tom konferens? Svårt, svårt. Lutar åt Dortmund man kan sluta med konferens också. Då ser man från båda matcherna.

Det är alltså dags för Champinjons kväll igen :)

Själv har jag varit duktig på gymmet. 5 km på löpbandet. Tom 5,5 km med uppvärmning. Men den räknar jag aldirg med då det är både gå, gå snabbt, jobb och springa så pulsuret får ställa in sig på dagens pulsgränser.

Det bra är, jag hade kunnat springa längre. Det dåliga är, det är så förjädrans långtråkigt att springa på löpband. 55,55 min tog mina 5 km. Som tur är har de TV-skärmar på väggen i cardioavdelningen så man kan roa sig lite. Imorgon är det vila. Om jag hinner ska jag istället lämna plasma. Men vi har också Teammöte på eftermiddagen och jag har fått ett par patienter extra då en kollega blev sjuk idag. Så jag måste helt enkelt kolla när jag blir klar imorgon och se om jag hinner. Man måste ju äta innan och sen räkna med i alla fall minst 2 timmar (resa dit och hem + ev väntetid).

Inga kommentarer: