måndag 22 september 2014

Måndag

Hade jobbat klart vid halv elva. Nu har jag ätit lite ska strax göra mig färdig och åka iväg. Ska först in på byggaffären och köpta det sista så jag får klar Kassandras bur. Vill ha den klar denna veckan. Nästa vecka är ju långvecka, sen är jag på semester i Falun och har bara en dag när jag kommer hem innan jag hämtar henne. Så idag blir det inköp av byggmaterial och lite snickrande.

Sen blir det vidare färd till gymmet och efter det passet ska jag svänga in på mataffären och fylla på förråden här hemma. Är rätt tomt just nu.

Måste sätta igång en tvättmaskin också.

Till imorgon har jag fått tre patienter till då en kollega ringt sig sjuk precis. Så jag måste planera min tur och ringa de och säga när jag kommer också. Sen får vi se hur länge snickrandet tar om jag hinner städa lite idag eller om det får bli först imorgon.

Inga kommentarer: