måndag 23 november 2009

Ätit tårta

Normalt "får" jag bara äta godis och dricka läsk på lördagar men idag är det ändå min födelsedag så jag gjorde ett undantag och har ätit en supergod tårtbit.

I övrigt har jag ägnat mig åt att städa och vattna blommor samt vara ute och gå (i regnet).

Dagen blir lugn. Alla jobbar ju och så så firande skjuter vi på tills vi lyckas hitta en helg som alla är lediga på. Vilket är smått omöjligt i min familj där 3 st jobbar skift samt 2 partner till mina syskon också jobbar skift. Få ihop 5 skiftjobbares schemor till en ledig helgdag ni! Då har man lyckats. Det brukar få gå några månader eller så tills vi hittar en dag.

Men köpte mig igår en egen födelsedagspresent. Nya Werdertröjan Home med 29 Mertesacker på ryggen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis tjejen.