lördag 28 november 2009

Dags för julpynt


Jag ska hoppa in i duschen och sen julpynta. Är ju iof inte 1 advent förrän imorgon men jag jobbar nu två nätter och vill få upp pyntet innan det är mörkt imorgon och ja, då måste jag göra det idag! Eftersom jag kommer sova till tretiden och då är det ju redan mörkt här.

Sen är det fotboll (och backhoppning samtidigt) så eftermiddagen är räddad. Werder spelar hemma mot Wolfsburg. Det brukar innebära många mål. Målsnittet på deras möten ligger på 3,5 mål! :) Vi får väl hoppas målen landar i Wolfsburgs mål bara.

Vad som händer på kvällen innan det är dags att gå och jobba natt vet jag inte. Blir väl att hänga framför datorn.

Just nu tittar Ida på rodel från Innsbruck, Österrike. Det är tydligen intressant för emellanåt rycker hon till :D.

Inga kommentarer: