lördag 7 november 2009

Svininfluensan

Nu har den börjat härja på jobbet. Nöffnöffen. Visst är denna vaccinering en flopp? De flesta kommer ju få sjukdomen innan vaccinet hinner komma. Och vi skulle väl vara uttagna att få vara rätt långt fram i kön (även om jag inte tänker vaccinera mig, jag brukar aldrig bli sjuk och blir hellre sjuk än riskerar biverkningar från ett icke fullt ut testat vaccin) men som sagt nu är folk sjuka och något vaccin har inte setts till.

Får väl hoppas man håller sig frisk. Jag brukar som sagt var klara mig. Och gör man det är det väl bara vara beredd att jobba övertid. Nu jobbade jag ju för fullt denna helgen så jag slapp alla tomma pass som blev nu, men nästa vecka ska jag enligt schemat bara jobba 2 dagar. Men är fullt beredd på en full vecka. Lika bra vara mentalt förberedd.

Inga kommentarer: