torsdag 26 november 2009

Att fundera kan ta så mycket energi??!!

Jag funderar på det hela dagen, det sista jag gör innan jag somnar och startar så fort jag vaknar. Ska jag göra det? När ska jag göra det? Nu, före sommaren, till hösten? Har jag sparat tillräckligt med pengar? Nu får vi ju tjänstledigt och man riskerar inget, kommer vi få det även om KC blir kvar? Gör jag det av rätt anledning? Ska jag satsa på skiftjobb eller inte?

Helt otroligt att sådana funderingar gör man är helt slut! Ja och så hjälper ju vädret till.....har varit en solig dag hittills i november, i lördags, då sov jag hela dagen eftersom jag jobbade fredag-lördag natt :(.

Jag har massor att göra men landar oftast framför datorn och klickar runt på jobbannonser. Men nu har jag i alla fall skickat ett mail till EURES och även ett till arbetsförmedlingen och frågat var man kan få sina betyg översatta. Två saker gjorda på listan.

Nu är maten klar, Tacogratäng! Mums

Inga kommentarer: