måndag 30 november 2009

Bara ett exempel på vad den här tröttheten ställer till med

Har jag bokat biljetter till Bremen eller inte? Jag är säker på att jag gjort det. Men nu när jag letar i almanackan efter vilka tider flyget går så finns det ingen anteckning. Inte heller i bloggen. Söker jag på Air Berlin stämmer inte tiderna jag har i "minnet". Jag är helt säker på att jag inte valt att mellanlanda i Wien och få en flygtid på över 8 timmar. Men de tider jag "känner igen" finns inte. Jag skulle ha det idag för att boka tågbiljetter till Arlanda nämligen.

Har jag bokat de där jäkla biljetterna eller ej?
Har jag gjort det har jag i alla fall betalat med mitt kreditkort, det gör jag med alla köp på internet, så jag ska när jag kommer hem sen studera räkningen därifrån.

Det här börjar bli läskigt! Undrar hur länge jag kommer klara jobba med sådana här scheman utan att bli knäpp alltså!

Inga kommentarer: