fredag 6 november 2009

Flytta, lägga ner eller köra på i vanliga spår

Som ni märkt har jag inte bloggat så mycket senaste tiden. Det har hänt saker jag inte vill berätta i en öppen blogg. Så nu har jag börjat fundera på om jag ska lägga ner bloggen - fast egentligen vill jag inte, det är bra att ha den och kunna gå tillbaka och läsa. Jag har den ju för min skull. Jag har hellre 25 äkta läsare än 100 som bara vill läsa om ytligheter, skvaller och mode.

Fast ibland skulle jag vilja kunna skriva precis vad jag vill. Så jag funderar på att flytta bloggen. Här kan man inte lösenordsskydda vissa inlägg men det kan man tex på Wordpress. Då vet jag ju vilka jag gett ut lösenordet till och då kan inte vem som helst läsa känsliga saker.

Eller så kör jag på här och håller det väldigt ytligt. För skriva i gåtor är inte heller min stil.

Ska fundera lite.

1 kommentar:

Vicky M sa...

gumman vad händer? tyckte väl att allt inte verkade stå rätt till med ditt sms. Skriv gärna ett mail om du vill

kramiss