tisdag 17 november 2009

Mina planer går ju så bra....

Hade klockan på nio för att hinna upp i tid, träna och plugga. Men eftersom jag vaknade två och var urpigg och typ somnade igen först vid sju så jaaa jag var helt slut när klockan ringde. Slog av den utan att märka det och vaknade igen halv tolv. Så var den dagen förstörd...

Men jag hann med att gå ut och gå 1 timme i varje fall och hann städa ihop lite. Blev jättefrusen och la mig på soffan och drog på mig en fleece filt och frös ändå. Blev lite orolig jag började bli sjuk men la mig och sov i sängen ett par timmar innan jag skulle ut till natten och mådde som vanligt när jag vaknade. Så det var nog bara rejäl sömnbrist. Blev ju lite lite sömn i helgen också eftersom Anna var på besök.

Får se hur jag känner mig senare idag, så vid sju. Om jag är så pigg som nu, traskar jag ut innan jag går och lägger mig. För då kan jag åka via gymmet innan jobbet senare på kvällen.

Inga kommentarer: