måndag 12 april 2010

Ännu en fin dag

Vaknade av att solen sken så fint (rakt in i rummet) så jag gick upp, klädde på mig och gick ut och gick. Tog lilla vändan som tar ca 45 min. Dels för att den går förbi Willys där jag hade ett bokpaket att hämta ut, dels för att jag ikväll gör mitt första arbetspass på Skoghem och där kommer jag också få gå så då räcker lilla vändan.

Ska strax åka, måste göra en del ärenden på stan innan jag börjar jobba.
Imorgon måste jag masa mig upp lite tidigare ur sängen, har en massa på min lista att göra som jag inte hann med idag. Men jag har så svårt att komma i säng i vettig tid när det är som igår, jag har jobbat natt och sover till lunch ungefär. Då är man inte särskilt trött vid 22, 23-tiden liksom. Men idag slutar jag 21.00 och hoppas på en mer normal läggtid vilket automatiskt ger en mer normal vakna tid också.

Inga kommentarer: