torsdag 8 april 2010

Bokat

Nu har jag bokat tåg och efter mycket fundera hur och när jag ska ta mig till Arlanda (då mitt flyg går redan 06.20 så tidigt går inga tåg härifrån dit så jag skulle kunna åka samma dag). Sova hos mina kompisar i Uppsala och tvinga dom att gå upp vid 04.00 är inte heller något jag har lust med. Så jag bokade ett rum på Rest and FlyArlanda. Iof tycker jag det är hutlöst dyrt med 645 kr för en "skrubb" utan frukost och allt. Men jag har sovit en natt på en flygplats på deras bänkar och så himla nice var det inte. Så det får vara värt de pengarna helt enkelt!

Jag bor ju gratis i Bremen (köper lite presenter som tack) så jag får helt enkelt unna mig det.

Bilen har jag varit och tvättat invändigt och utvändigt, trasiga glödlampor bytta och motorvärmaresladd och kupevärmare bortplockat. Imorgon ska den besiktas, nästa vecka får den sommardäck sen kan våren komma.

Inga kommentarer: