torsdag 22 april 2010

Hann inte med igår

Först var jag i skolan och skrev upp mig på en massa obligatoriska övningar - som jag dock inte än vet om jag kan gå på men de blir fort fulla och bättre avboka sen. Satt kvar där och skrev tills det var dags åka till jobbet. Lugnt på jobbet så jag skrev inlämningsuppgifter och jobbansökningar för glatta livet. Hann med en hel del. Hann dock inte blogga.

Idag tänker jag ta det lugnare, inte göra nått innan jobbet. Hoppas på en lugn kväll där. EL-matcher ikväll. Och apråpå EL snart måste jag höra av mig till UEFA och se om de kan ge mig ett kollinr eller nått så jag kan börja spåra mina biljetter. Än är det ingen fara men har de inte kommit senast imorgon måste jag det. Jag vet nämligen inte hur de har skickat de. Om det är med DHL har de en ful vana att åka ut ett par gånger och ringa på dörren och är man då inte hemma lämnar de ingen lapp eller så utan sedan blir posten liggande hos dem bara. Skitsmart verkligen!

Inga kommentarer: