onsdag 7 april 2010

Flitig

Skrev som besatt i natt och kom långt! Hoppas på lika bra inspiration och tid idag. Då blir jag klar idag tror jag.

Var iväg och postade massa Traderapaket idag med. Och ett krånglade, fanns inte i systemet och eftersom jag la in det precis innan jag åkte så sa de att det kan ta 20 min innan det finns. Så jag väntade och väntade. Och till slut insåg jag att min p-tid gått ut så jag sa, nej jag får ge upp och komma tillbaka imorgon. Går ut till bilen och nog sjutton hade jag hunnit få en p-bot! Tur att jag är på bra humör idag....

var nämligen och hämtade ut paket till mig själv innan. Werder Bremens away-trikot, 2 Boenisch så klart! Dessutom fler badankor till min samling. Dessutom har jag fått min första bokning på Skoghem! 25 April (om jag inte får något före) gör jag mitt premiärpass som anställd där!

Inga kommentarer: