torsdag 8 april 2010

Jobbpassen trillar in

Fick ett nytt SMS nyss. Man bokas via SMS på vikarieförmedlingen. 12 april är jag också bokad för jobb! Det är helt perfekt. Dels för att jag trivdes mycket bra där när jag gjorde min praktik, det är helt ovärderligt att under utbildningen skaffa sig erfarenhet, jag kommer ju ligga före alla som "bara" kommer från skolan samt att jag får in lite extra pengar.

Nu måste jag ner på stan en vända, försöka få iväg det där jäkla paketet som inte gick igår. Förhoppningsvis utan p-böter idag! Om det inte hade varit bautastort hade jag cyklat ner till stan men det är för stort för att jag ska få med mig det på cykeln.

Var mycket att göra på jobbet igår natt så jag måste sätta mig och skriva lite sen också. Tur vädret är grått och trist, man får i alla fall ingen lust att bege sig ut.

Inga kommentarer: