tisdag 13 april 2010

Klockan är snart 03.00......

och jag kan inte sova. Så jäkla bra gick det med att somna i tid eftersom jag måste upp tidigt. De flesta andra kan inte sova på dagarna, jag kan inte sova på nätterna. Eller jag kan det om jag bara jobbar dag. Men när jag jobbar dagar, kvällar och nätter så pajjar min nattsömn. Sova på dagtid eller på tidig kväll för att jobba natt går däremot utmärkt. Helt klart måste jag välja snart, antingen jobbar jag dag, eller så jobbar jag nätter med några få kvällar här och där. Är dock inget jag kan göra nu, skolan är på dagtid, mitt jobb till största delen nattetid med enstaka dag och kvällspass här och där. Så jag får bita ihop ett tag till......

Men det är helt klart en rätt avgörande fråga inför hösten. När skolan förhoppningsvis är klar.

Inga kommentarer: