lördag 10 april 2010

Oj vilken fotbollsdag!

Resultaten har gått Werders väg. Werder är enda laget i topp 5 som vann (fyra lag spelar imorgon men inget av de kan gå om Werder). Werder skåpade ut Freiburg enkelt med 4-0. Målen Pizarro x 2, Hunt och Özil. Messi har föresten efter en massa förhandlingstrams och tjafs förlängt sitt kontrakt. Dock bara med 1 år. Men det verkar räcka för att han ska bli lite mer som han var innan detta började. Vi fick se betydligt mer av den "gamle" Mesut idag. Dortmund och Schalke förlorade och Bayern och Bayer spelade oavgjort. Så tabellen tajtar till sig.

1 FC Bayern 60
2 Schalke 58
3 Leverkusen 54
4 Dortmund 52
5 Bremen 51

Varit ute på en prommis i halvt solsken i alla fall, det hann jag med mellan två matcher. Nu ska jag se på Körslaget sen är det dags att förbereda sig för jobbet. Jo jag har putsat på min Psykologiuppsats också och nu är den klar. Börjat läsa boken i Medicinsk grundkurs har jag också hunnit med. Rätt flitigt ändå måste jag säga, var ju tvungen sova till tvåtiden eftersom jag ska jobba natt.

Inga kommentarer: