lördag 17 april 2010

Plats 3!!

CL-plats. I alla fall tills imorgon. Vinner Dortmund är de trea efter denna omgång. Men det rör sig långsamt uppåt i alla fall. Idag en klar 4-2 vinst borta mot Wolfsburg fast man två gånger låg under. Starkt! Målskyttar: Pizarro, Frings x 2 (en straff), Almeida.

Själv börjar jag långsamt vänja mig vid tanken att jag kanske får ta bilen till Bremen om 2,5 vecka. Isåfall vill jag nog helst åka till Göteborg och ta båten till Kiel men frågan är hur fullbokade båtarna är nu? Det går ju alltid att åka på bron också men tar man båten får man ju automatisk vila på den. Samt att den vägen kan jag sedan jag åkte hem från Innsbruck förra året. Annars måste jag nog helt klart köpa mig en GPS så jag inte villar bort mig...;) Jaja får kolla upp lite olika vägar, kan jag roa mig med inatt.

Nu ska jag fortsätta mitt skrivande till skolan innan nästa match i Bundesliga börjar.

Inga kommentarer: