fredag 2 april 2010

Sista natten denna veckan!

Skööönt. Nog för att jag gillar jobba nätter men fyra på raken gör att jag liksom tappar orken på dagarna, ehhh kvällarna, vaknar ju så där runt fyra-fem tiden på kvällen, och hamnar på soffan framför dator och TV. Inte så kreativt! Har nattpass även nästa vecka iof men inte lika många och dessutom inte bara sådana. Förhoppningsvis stannar solen så jag kan passa på njuta lite av den. Det hann jag inte med idag. Men imorgon behöver jag ju inte sova lika länge så jag kanske hinner ut en vända innan fotbollen.

Var rätt mycket jobb inatt så tiden gick fort i alla fall. Hoppas det blir lika idag. Men jag vet inte riktigt om krogar och sånt är öppet på en långfredag? Men de är de säkert. Isåfall behöver jag inte oroa mig, nån full idiot ska garanterat bråka. Så är det ju alltid.


Och ja just det, GLAD PÅSK allihopa! Ingen högtid jag direkt firar, men å andra sidan jag firar faktiskt aldrig högtider...

Nu är det dax att långsamt göra sig klar för jobbet.

Inga kommentarer: