fredag 30 april 2010

Fan också!

Jag fick inte min drömfinal Hamburg - Liverpool. Istället blir det Fulham - Atletico...jaja det går ju det med. Men surt är det. Eftersom både Hamburg och Liverpool försvann ut knappt. Mycket knappt. Liverpool genom att Atletico gjorde mål på bortaplan, där slutade det 2-2 totalt. Hamburg ledde bra länge men till slut blev det 1-2.

Hade utbildning på jobbet hela dagen igår, iof rätt intressant men tja personligen har jag svårt att engagera mig när vi inte ens vet om vi finns kvar efter hösten.

Igår kom både min biljett till HSV-matchen och biljetterna till EL-finalen! Jag är klar för avfärd! :D

Idag jobbar jag 11-19 sedan blir det nog lite plugg. Jag lär ju säkert inte kunna lägga allt för mycket tid på plugg när jag är i Bremen och därför är det ju bra ha så mycket klart som möjligt innan jag åker. Omvårdnad ska vara färdigt fredagen efter jag kommer hem.

Ledig lördag - söndag vilket gör det blir städa, tvätta och packa lite dagar. För sedan går det i ett tills jag åker.

Inga kommentarer: