fredag 20 augusti 2010

Efter 104 långa dagar

är det äntligen dax! BUNDESLIGA! Om 20 minuter börjar matchen Bayern München - Wolfsburg.

Andra fotbollsnyheter (om det nu stämmer) är att Basti till slut bestämt sig för att spela för Polen. Vi lär väl snart få se om det stämmer, nästa landskampsdatum runt om i världen är 4 september.

Idag kom dessutom boken jag behöver i min kurs in på biblioteket i Falun! Så nu blir det plugga plugga så jag blir av med kursen. Måste ju säga jag kommit billigt undan under detta år. Har bara köpt enstaka böcker, resten har jag kunnat låna. Blir dyrare senare i höst. Måste köpa mattebok, tyska böcker. Då kunde jag ändå låna två av min syrra som precis nu innan mig läst in vissa av kurserna. Tyvärr var det inte lika böcker i alla kurser. Men jag sparade över 600 kr bara på dessa två böcker i alla fall.

Inga kommentarer: