måndag 23 augusti 2010

Första semesterdagen och jag ska jobba....

Men det är för att jag måste jobba igen passet jag var ledig igår. Han som jobbade då ville vara ledig inatt så det är bara att bita ihop trots att jag har semester.

Har städat och tvättat idag. Storstädat alltså. Börjat flyttstäda så smått i de skåp och lådor som jag tömt. Eftersom jag kommer att praktisera och skriva på sista uppgiften in i det sista är det skönt inte få allt på en gång. Ringde förresten på dörren 07.10 idag. Utanför stod en av vaktmästarna. Jag ska besikta en lägenhet här idag. Jag: nej om en månad! Han hade fått fel månad av kontoret. Så han skulle återkomma 23 september istället. :)

Det är alltså en månad idag tills vi åker söderut! Längtar! Mareike har varit och hämtat nyckel idag!

Nu måste jag sprinta ut i tvättstugan igen. Ska förresten komma ihåg att redan nu boka den 21 september på kvällen. Så jag får tvättat så mycket som möjligt så sent som det går.

Inga kommentarer: